لوازم آشپزخانه, لوازم خانه

Hassel Back لذت خوردن یک سیب زمینی رویایی

اسم HasselBack اولین بار از نام رستورانی در سوئد به همین نام گرفته شده است. این رستوران اولین با رسپی این خوردنی جذاب را در سال 1940 ارائه کرد.

هسل بک در حقیقت روش درست کردن سیب زمینی به صورت لایه لایه است به صورتی که هم شکل پیوسته ی سیب زمینی حفظ شود هم به صورت کامل ترد و خوشمزه شود.

برای درست کردن سیب زمینی خود به روش هسل بک به راحتی و با حوصله می توانید سیب زمینی را برش دهید ولی قبل از رسیدن برش به انتهای سیب زمینی برش خود را متوقف کنید تا لایه های سیب زمینی به یکدیگر متصل باقی بمانند و در هنگام پخت لایه های جدا شده به صورت کامل برشته شوند با استفاده از این روش مغز و روی سیب زمینی به صورت کامل برشته می شود.

برای راحتی در برش سیب زمینی ها می توانید از دستگاه هسل بک که در سایت موجود است استفاده کنید. برای مشاهده ی محصول در فروشگاه بر روی لینک کلیک کنید.

بعد از آن که سیب زمینی را به استفاده از روش دستی یا دستگاه هسل بک به قسمت های کوچکتر تقسیم کردید سیب زمینی را با پنیر پیتزا و سبزیجات تزیین کرده و در فر قرار دهید و روی آن روغن بمالید تا کاملا ترد شود. همچینی نمک و فلفل را هم قبل از قرار دهی سیب زمینی در فر فراموش نکنید.

سیب زمینی را در فر در دمای 200 درجه ی سانتی گراد قرار دهید تا کاملا ترد و برشته شود و سپس از فر در آورید و با لذت میل کنید.

نوش جان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *