ابزارآلات

معرفی محصولات مرتبط با سنباده در سایت بشیر

چهار نوع دسته سنباده موجود در سایت بشیر

معرفی محصولات سنباده در سایت بشیر

مقدمه

برای اینکه کار کردن برای ما لذت بخش تر باشد، داشتن ابزار کار متناسب با کاری که می خواهیم انجام دهیم به ما کمک می کند. این متن با معرفی ابزارآلات سنباده ی موجود در سایت به شما در این امر کمک می کند که محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

دسته سنباده کد 1025

 

این دسته سنباده ی معمولی، محصولی است که کاربر به راحتی می‌تواند پیچ روی آن را باز کند. سپس سنباده را در زیر مهره و پیچ قرار می‌دهد و آن را محکم می‌کند. با این کار، کاربر به راحتی می‌تواند عملیات سنباده‌کاری دستی را انجام دهد. این دسته سنباده با عرض 3 سانتی‌متر و طول 10 سانتی‌متر، از لحاظ ابعاد، به راحتی در دست کاربر جا می‌شود و برای کارهای روزمره مناسب است. همچنین، سر این دسته سنباده دارای یک انحنای دایره‌ای  شکل است.

 

برای مشاهده ی صفحه ی این محصول بر روی لینک کلیک کنید

 

دسته سنباده کد 1058

 

 

 

این محصول در سه سایز مختلف برای کاربردهای اختصاصی تر طراحی شده است. برای قرار دهی سنباده در زیر آن باید پیچ های بالای دسته سنباده را باز کرد و به راحتی سنباده را در زیر پیچ ها قرار داد و سفت کرد.

این محصول یک قابلیت منحصر به فرد دارد و آن این که سر انتهایی آن تیز تر از نوع اول است. همین خصوصیت باعث می شود که به راحتی بشود لبه های تیز را هم سنباده کاری کرد مثل گوشه های سه کنج یک قطعه.

ما این دسته سنباده را در سه سایز یا ضخامت مختلف طراحی کرده ایم. یکی از سایز ها ضخامت سنباده 8 میلیمتر دارد که برای کارهای ظریف کاری بسیار مناسب است. سایز دوم دارای ضخامت دو سانتی متر است که نزدیک به دسته سنباده ی اول است. اما طراحی تیز سر آن و اصلاح در مکانیزم باز شدن سنباده در آن قابل مشاهده است.

همچنین در طراحی نوع سوم را برای پوشش دهی محیط های بزرگ و سنباده کاری سریع طراحی کرده ایم که با ضخامت 5 سانتی متر تولید می شود.

برای مشاهده ی صفحه ی این محصول بر روی لینک کلیک کنید

سنباده زن غلتکی کد 1085

 

 

این مدل، که برای استفاده در دو حالت دستی و ماشینی طراحی شده است، به راحتی می‌تواند به دریل و سنگ فرز متصل شود. این طراحی چند منظوره امکان استفاده گسترده‌ای را برای کاربر فراهم می‌کند اگر قصد دارید به صورت گرد گوشه عملیات سنباده زنی را انجام دهید یا با سرعت بالا به صورت ماشینی سنباده زنی را انجام دهید این محصول پیشنهاد ماست.

 

برای مشاهده ی صفحه ی این محصول بر روی لینک کلیک کنید

 

کمان سنباده زنی کد 1084

 

این محصول یک محصول فوق العاده برای این است که در صورتی که می خواهید لبه ها را سنباده زنی کنید این محصول به راحتی بر روی لبه های خارجی مختلف تطبیق پیدا می کند و سنباده زنی را با کیفیت بالایی برای شما انجام می دهد.

برای مشاهده ی صفحه ی این محصول بر روی لینک کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *